Verzendinformatie

Afmontage Fiets

Je kunt bij je bestelling aangeven of je de fiets rijklaar afgemonteerd wilt ontvangen. Wat houdt het rijklaar maken in:

  • Montage van het voorwiel.
  • Het nalopen, controleren en eventueel bijstellen van alle bouten en moeren.
  • Controleren, bijstellen en smeren van alle draaiende delen.
  • Controle en eventueel bijstellen van de kettingspanning.
  • Het afstellen van de versnellingen en remmen.
  • Controle en eventueel de banden op de juiste spanning brengen.
  • Controle en bijstellen van de spaken.
  • Controle werking van de verlichting.
  • Bij elektrische fietsen wordt het elektrische gedeelte gecontroleerd en ingesteld. We adviseren om het rijklaar van elektrische fietsen door ons te laten uitvoeren.

De kosten voor het rijklaar maken bedragen € 42,50

Wanneer je geen gebruik maakt van het door ons laten afmonteren van de fiets dan ontvangt je een universele montagehandleiding waarin je informatie vindt hoe uw fiets af te monteren. let op; dit is een universele handleiding en kan daarom afwijken van jouw bestelde fiets.

Scooters worden altijd rijklaar afgeleverd inclusief kenteken!

Hoe snel heb ik mijn producten thuis?

Wanneer je de bestelling hebt geplaatst wordt deze direct verwerkt. dit betekent dat de fiets of scooter uit onze voorraad wordt gehaald en ingepland wordt voor de werkplaats indien deze door ons rijklaar gemaakt moet worden.  Daarna wordt de fiets of scooter verzendklaar gemaakt en verstuurd. Mocht de fiets/ scooter onverhoopt niet voorradig te zijn dan stellen we je hiervan op de hoogte en geven een indicatie van de verwachte levertijd. Daarnaast is het mogelijk om je eventueel een alternatief aan te bieden.

Hoe weet je of de betaling is ontvangen van mijn bestelling?

Wij werken met een automatisch bestelsysteem. Wanneer wij de betaling van je bestelling hebben ontvangen krijg je automatisch een e-mail mat daarin de status van je order.

Hoe weet of mijn bestelling is verzonden?

Je krijgt vooraf de levering een e-mailbericht of een telefoontje over een indicatie van de exacte levering. Indien mogelijk ontvangt je een track en trace code zodat je de zending kunt volgen. Wij streven de fiets/ scooters binnen 5 werkdagen bij je af te leveren.

Wat gebeurd er met de fiets als ik niet thuis ben?

Op het moment dat je niet thuis bent dan wordt de fiets/ scooter mee retour genomen. We nemen dan opnieuw contact op voor een andere leverdatum. We zijn dan echter wel genoodzaakt om dan weer transportkosten aan je te berekenen. Deze zullen vooraf aan je worden gefactureerd. Wanneer wij deze betaling hebben ontvangen dan wordt de fiets/ scooter opnieuw bezorgd.

Wat moet ik doen als een fiets of scooter beschadigd wordt afgeleverd?

Alle zendingen die we versturen worden vooraf zorgvuldig gecontroleerd. We maken zelfs korte testritten om er zeker van te zijn dat alles naar behoren functioneert. Toch kan het voorkomen dat een fiets of scooter beschadigd bij je wordt afgeleverd. In dat geval kun je het beste contact met ons opnemen door een e-mail te sturen naar klantenservice@euroscooter.nl. omschrijf de klacht zo duidelijk mogelijk en voeg eventueel één of meerdere foto’s toe en ook een kopie van de factuur. Je krijgt binnen één week antwoord van ons.

Transportkosten

Verzenkosten Fietsen: € 39,95

Verzendkosten Scooters: € 49,95

Deze prijzen gelden voor bezorging in Nederland.